Thursday, November 27, 2008

x jadi nak titon

ujan x brenti2 lg..sejuk. td aku cakap nak tido kan, tp hajat x kesampaian la. br je aku nak tido td, adif nangis la plak, aku dodoi dia, dia xnak tido jgk. aku pom wat susu kat dia, bg susu sampai habis n tepuk2 pastuh dia pom tido. smpai skrg x bgn lg... aku baru je nak lelap, papa called ckp ade org nak dtg bersihkan tangki air. so xkan aku nak tido plak kan. papa suh aku tunjukkan kat mane nak naik ke tangki air tuh. aku pom tunggu la org tuh. lame gak nunggu, nak lelap jap, dia pom datang. aku tunjukkan tempat nyer, aku x la tido. org x dikenali dlm umah..bahye wooo. sentiase berwaspada, takot gak. dah duk nunggu org tuh siap, aku pom g la jemur baju. skrg kan asyik ujan jer, so jemur kat bawah bumbung jer. pas jemur baju n angkat yang mane kering, aku pun ngadap tgk detektif conan. mate dah ngantuk nih, org tuh x siap lg bersih tangki. terlelap jap, tetibe mama lak tepon suh masak nasi. nasi je ok, aku x pandai masak lauk pauk. kalau tuk aku makan ok tp nak kasi org lain makan x ok. pas masak nasi, aku pun ngadap pc(means skrg r) dan mencurahkan idea mereka ayat2 tuk dijadikan entry. sambil2 ym ngan kak adha n pzy.... hrp2 ujan berpanjangan sbb aku nak tido sat lg ^^.
^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails