Thursday, November 27, 2008

Cover Note

aku still x tido lg...uwaaa...baru 4 jam tido, xcukup lg 8jam...hiks. td pas lunch, ayah aku called suh wat kan cover note tuk kawan dia. aii aku dah la igt2 lupe care nak wat r. terkial2 jap sbb lame dah x tlg buat. cover note(CV) nih kita kena wat tuk sambung road tax. CV ni hanya ejen insuran jer leh wat sbb kena guna password n id. ayah aku part time sbagai ejen insuran, takaful n great eastern. cari duit lebihkan(ayah aku pun tok mudim gak..hiks), aku ni lak assist jer. kalau ayah aku ngah keje, aku la tlg wat ape2 perlu. so sape2 nak sambung road tax meh r wat ngan aku aka ayah aku. hiks...promote nih. senang jer nak wat, ada salinan geran keta cukup dah. pas siap cv nih, g la pej pos wat road tax. kalo nak suh kitaorg pun boleh tp dikenakan bayaran tambahan ler. tp make sure xde blacklist dr jpj. kalo x CV x lepas k.

pic kat atas tuh time mula2 nak wat cover note. masukkan period date road tax n plat kenderaan. then submit. pastuh ade form, isi ler. biler dah siap isi, submit ke jpj. jpj approve br leh print. kasi lah yg print tuh kat customer. tp make sure dia bayar dulu la, sbbnyer setiap CV yg ejen wat, duit ejen yg didahulukan. mcm ayah aku, dia potong thru akaun bank. jd bile customer bayar, ayah aku topup balik. camtuh la lebih kurang....



^,^

3 comments:

Anonymous said...

klu nk smbung lesen ley x???
lesen aku nk mati 2hb ni...
xdop duit la nk smbung...
klu ley smbung nge mu ley htg dlu...
:D

widydib said...

hehehe...sambung lesen ayoh aku dop wat. nok utang leh jer. tp...ada duit kah aku ini? hiks.

Anonymous said...

tgu gaji mu la...
hiks...

Related Posts with Thumbnails