Sunday, November 16, 2008

ke'BORING'an yg teramat

skrg aku kat opis, ni last day aku kat sini. semua keje dah settle, tinggal lagi aku nak submit all the claims to boss. rasenyer semua beres, so esok aku kembali menjadi penganggur...hakhakhak..suke nyer dpt melepak kembali. hampir sebulan gak aku join projek ni, walaupun sebulan...yg penting sehari 150...huhuhu... tp yg ado...gaji blom masuk lg. arini kak as, kerani kat sini xde coz dia dah berhenti. dia dpt keje baru kat petronas gas...congrats. tinggal aku n pzy jer...'ape yg penting'(tema wonder pets...hakhakhak) esok tinggal lah pzy kesaorangan....hehehe... aku xde keje r nak buat coz bos x masuk opis lg. pzy lak layan pc dia jer...jd aku boring. biler boring aku jd ngantuk, biler ngantuk aku rase pedih mate2, biler pedih mate aku rase sakit hati..n biler sakit hati aku rase nak balik...haa..tu dia, biler perkataan biler melanda... ikut kan hati malas nak datang keje, tp kerna tanggungjawab ku jejak jua opis ini. kalau x, sape nak kire claims n salary trainers n faci...skrg sume tunggu duit masuk, yealah..dah keje penat2 mesti nak gaji kan. sabaq naa...my boss sedang bekerja keras rite now. kepada bob n pokloh..byk2 bersabar...x lari duit dikejar... k r...chow dulu...
^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails