Sunday, November 30, 2008

Tagged By Aduka5

What Were You Doing 5 Years Ago ?

Current : 22
5 years ago: 17
time tu, aku sedang bertungkus lumus nak ambik SPM

What Were 5 Things On Your To Do List Today (30 November 2008)?

1) Pergi mydin mall ngan my aunt

2) Main shahibba ngan cousins

3) Drive keta balik dungun

4) Blogging (of course...)

5) Makan kat luar with my family (restoran boat)


What Are 5 Snacks That You Enjoy?

1) Nestle Honey Star

2) Keropok Lekor (snack ke tu? boleh la erk...)

3) Twisties Tomato

4) Foldover Chicken McD (ni snack ker?)

5) Super Ring (ada x lg jual skrg)

What Are 5 Things That You Do If You Were Billionaire ?

1) aku akan bawak family dan semua sanak saudara aku ke mekah tunaikan haji

2) aku akan bina satu banglo untuk semua saudara mara dapat berkumpul dengan selesa. Teratak Tok Losong

3) aku akan bukak satu rumah anak2 yatim tajaan sepenuhnyer billionaire widydib...hiks...

4) bina satu rumah dan beli satu kereta untuk aku. brandnyer bior padan ngan status billionaire lorr...

5) aku akan bukak satu bisnes IT dgn my BFF, crap. ermm...Orange Network. 5 in 1...cyber cafe, baiki dan jual alatan komp, cafeteria, pustaka mini, pusat blaja komp.

What Are 5 Jobs You've Had?

1) Bibik kat umahku...employer : parent

2) Student PSDC

3) Apprentice JASPER

4) Facilitator PPSMI

5) Penganggur Terhormat

Who Are 5 Persons You Want To Tag ?

- aku x nak tag sape2 sbb aku x taw nak tag sape...hikhikhik.
^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails