Thursday, November 20, 2008

lepak kat mc donald ngan crap

semalam aku urmmmm...sebenarnyer kan baru jer beberape jam td tp disebabkan kita ni ade had2 waktu yang membezakan hari so semalam lah aku g mc d. aku g ngan crap, kawan baekku (hope god bless us). tu pic yg kat sebelah tuh. hah..tulah cirap. dah lame x lepak ngan dia. manyak story la nak share jd semalam dpt gak jumpe dia. lepak kat mc d dekat 2 jam jgk. byk nyer citer n sembang sampai gambar pun lupe nak snap. lepas kenyang n habis criter baru igt nak snap. tatap lah muke yg dah kenyang ni...leh la senyum. cube kalo lapar...huhuhu.... nak tau pe kitaorg makan. aku nyer chicken foldover 1 set (still x berjaya nak tukar selera..same all the times) n crap plak double chess burger 1 set. pah makan n sembang segala bagai, aku order plak lg utk tapau balik satu double chessburger, satu quanter pounder, satu chicken foldover, satu set madagascar shake, 1 mc flurry milo. tuh semua tuk acik, iman, papa n mama. total tuk sume yg aku order termasuk yg dah makan td rm 60 dan beberapa sen. amin..gud my money...muah.


tapau balik

kentang yg di shake...tak best yea...

mc flurry milo...best sesangat. selama ni asyik mc flurry orea. ni da pes time try yg milo.
^,^

1 comments:

hidayah | salim said...

sedap ngat..teliur aku tgk...huk3....

Related Posts with Thumbnails