Saturday, November 29, 2008

finally...nuffnang!

hahaha...nampak x nuffnang di sana sinun. hiks...teruja jap, nak wat camne baru nak ber'nuffnang'. org lain dah berzaman kurun dah... kredit to latip coz sabaq ajar aku. ajar thru ym lg...dialam maya gitu. nak taw dak, aku dah give up dah coz memula byk masalah nak wat nih. x menjadi2 nuffnang aku. try byk kali x dpt2 jgk. then latip cakap maybe sbb aku dah ade ads lain. so nuffnang x layan r kire aku ni, ala2 menduakan dia. nuffnang demand...hiks... so aku pun delete ads yg sedia ada n aku guna nuffnang jer tuk blog aku nih. tp still xdpt gak. nuffnang...nuffnang....sambil duk menyeru name nuffnang, tetibe aku rase best jgk name nuffnang ni. MOHD NUFFNANG, boleh???(chUNK, pinjam ayat boleh??)hakhakhak... aku x puas hati lg nih, aku pom terokai lah seluruh dunia nuffnang dan mmmm...aku taw, cam ade xkena. mmg x kena lgsg sbb aku prasan aku x declare pun url blog aku kat nuffnang. so camne mohd nuffnang nak kenal mane satu blog Just Shut Up kan...aku x masukkan pun url blog aku kat manager nuffnang. aku ask ler latip n dia cakap kena lah masukkan name blog kat manager. biler dah masukkan name n url blog aku nih, jeng3...menjelma la nuffnang kat sana sinun..hiks. nak wat camno, pes time. sikit punyer careless lorr... skrg nak tgu earning plak...nak gak jd cam blogger sepet kan, ketenyer dah cash out duet nuffnang.
^,^

2 comments:

Aduka said...

wooo.. akhirnye dah nmpk mohd nuffnang di sana sinun..hakhakhak..bleh la lps ni earning riban2.. =P

widydib said...

hahaha...riban2 dan jutan2 kan...

Related Posts with Thumbnails