Thursday, November 27, 2008

terbangun awal...

mowning ols... awal aku bgn hari ni. awal pun dah kul 8 lebih dah. td tgh tido, sayup2 dgr sore adif menerjah2 lubang tinge yg kecik molek nih. makin lame makin kuat dia nangis....aku trus bgn (bgs mak sedare ko nih, xberkire...hu3), walaupun berat mate2 nak bukak, ujan2 plak...tp demi mu adif. hakhakhak...yang ado. aku pun g bilik along, tgk adif atas katil duk uwaaaa....mak dia ade kat tepi, aku angkat la adif, along kate bior dia...xnak tido. tp aku angkat jer n dodoikan(hu3...tunjuk skil beb). sian gak kat along coz semalam time aku duk blogging dlm kul 3am, adif xtido asyik merengek jer. aku nak tido dia x tido lg. ni pom x tido jgk, may be dia tido kejap jer pg td. aku dodoikan adif sampai ler dia tido... so adif dah tido skrg n ujan pun masih lg berjalan seperti biase makanyer aku nak sambung tidur...blom ckp 8jam lg, nak tambah lg 3jam. boleh?
hehehe, dun waste ur time, ujan dipagi hari sgt menyamankan :p
^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails