Tuesday, November 25, 2008

pening kepale lorrr

notty gurl

baru jer bangun tido nih...pening r. tido lame ngat, lewat aku update blog. ni sume picture semalam, time yaya wat huru hara tuh. td sume tido, sunyi sepi umah. papa&mama keje, so tinggal kita2 jer. yaya tido lame laa...kita dah bangun sume dia x bgn lg. huhuhu...konon dia tido kul 2 pg. ptg ni dia nak g cut her hair, tp dia gtaw dia xnak, xsuke, takot. ha3..pandai lah budak nih, tgk ler camne mak dia nak pujuk. aku dgr td along janji nak bwk g playground...

taw x nape dia tido lambat semalam, dia makan nescafe. hu3, along citer yaya makan nescafe yg mentah tuh. kalau nak tahu my niece suke ratah milo, so along x kasi lah coz dah la malam, pastu nanti baju kotor. kena milo susah nak cuci woo... dia ni dah nangis2, so along dpt idea bg dia nescafe. nescafe kan pahit, sure dia xsuke kan. sekali dia masuk mulut...waaaa pahit. ha3, yaya kena lebong. biler dia minum air, sume yg dlm mulut trus masuk perut.

time ni dia wat kecoh dlm bilik aku


tewas sudaa...

power woo nescafe, jd aktif gler anak sedare aku nih, kul 12 lebih dia suh aku masakkan maggi tuk dia. sungguh, aku x tipu...mmg dia suh aku masak. dia nih samseng kg lancang taw. aku takot. aku masak jer sbb aku pun lapor...hakhakhak.



ni aku punyer maggi...aku masukkan kangkung n cili api n telur.

hah...tu jer lah kisah nyer. sume pasal yaya kan. nak wat camne, 24hours ngan dia jer. k la...choww...

^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails