Tuesday, November 25, 2008

Happy Tuesday


selamat pagi cinta(bile aku nok g tgk flim ni)...opss...aku bangun awal hari ni...kul 8. hu3, awal r tuh. sebabnyer bawak along g klinik. adif nak kena inject. bengkak2 lg mate sbb tido x cukup...ha3, semalam aku tido lewat. layan si yaya main, dia x leh tido agaknyer. ye r, kul 2 baru ler dia tido. along kate dia makan nescafe, dia ingatkan milo. mcm2 yaya ni, very the notty lorrr. then, lepas g klinik kami g bandar jap. g kedai emas, sbb nak timbang rambut adif yg cukur ritu. nak taw brape harga kalau ikut berat emas. nak keluar zakat... lepas tuh balik n terus ngadap pc. lepas ni nak continue titon...zzzz...

klinik desa sura

gambar2 lain aku masukkan kemudian la erk. aku nak makan lu. lapor r...

^,^

1 comments:

Anonymous said...

aligning collar interpret geocities zorg amalgam jennifer lqjfkr dmca into vilco
lolikneri havaqatsu

Related Posts with Thumbnails