Sunday, November 23, 2008

Separuh Akhir Juara Lagu


Etnik Kreatif - 28 November jam 9 malam
Balada - 5 Disember jam 9 malam
Pop Rock - 12 Disember jam 9 malam

Juara Lagu Akhir - 18 Januari 2009

Kategori Etnik/Kreatif (9 Malam, Jumaat 28 November)
Doa Dalam Lagu (Mawi & Heliza)
Lambaian (Fazli Zainal)
Dusta Berkalang (Aiman)
Persoalan Cinta (Farawahida)
Songo (Amy Search)
Panas (Ifa Raziah)
Pujangga Merindu (Syura)
Jarak Rindu (Azfar)
Puteri Tarian Kasih (Anis Aneesa)
Mengharap Sinar (Dior)


Kategori POP ROCK (9 malam, Jumaat 12 Disember)
Kalis Rindu (Elyana)
Mila Bila Cinta (Mila)
Separuh Masa (The Lima)
Bukti (Fiq)
Cinta Si Rama-Rama (Hattan)
Lagu Untukmu (Meet Uncle Hussein)
Yang Pernah (Estranged)
Mabuk (Spider)
Ku Merindu (Shah & Ella)
Aku Lebih Tahu (Mila)
Aku Stacy (Stacy)
Rimas (The Fabulous Cats)


Kategori BALADA (9 malam, Jumaat 5 Disember)
Sampai Syurga (Faizal Tahir)
Bila Nak Saksi (Spider)
Dingin (Ziana Zain)
Sejauh Ini (Dina)
Teman Terulung (Anuar Zain)
Hanya Di Mercu (Ayu)
Ada Untukmu (Nubhan)
Tanpa (6ixth Sense)
Bila Terasa Rindu (Dafi)
Cinta Terhalang (Bob)
Cuba (Faizal Tahir)
Lagu Kita (Aizat)


>>>sume lagu best2 kan...x tahu mane yg akan terpilih ke akhir. yg aku bold n italic kan tu pilihan aku tuk ke final. tp rase nyer x same ngan pilihan juri...konpem. haa..ade 5 lagu yg arwah loloq cipta lirik nya dpt masuk separuh akhir ni. lagu doa dlm lagu, bila nak saksi, mabuk, aku lebih tahu, bukti. kita tunggu dan lihat lah lagu mane yg dpt ke final. ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails