Tuesday, April 28, 2009

susah nak buat keputusan

aku mmg x suke bila berada dlm keadaan berbelah bagi. x taw nak pilih mane satu, x taw nak buat keputusan. pagi2 hari lagi aku dah tension niii.... ahad lepas aku dpt tawaran drp INTAN yg aku dipilih tuk ikuti kursus penyelenggaraan komputer. susah2 aku apply, alhamdulillah dpt. suke hati lah konon...tp damn...tetibe tarikh bertindih plak. aku ambik muet 11 may ni. aku call pihak INTAN, dia kate x leh excuse. halamak...camni ni. aku nak pilih mane satu???? nak g kursus ke nak g muet? aku dah confuse...fening2 ni. dua2 penting bg aku...kursus tu penting sbb aku mmg nk sgt dptkan ilmu selenggara komp...xyah la aku susahkan org lg. tp muet pun penting, kalau aku lepaskan yg ni, agak2 bile lg nak ambik. dah la daftar bayar 60hengget. sebelum ni aku dah ketepikan muet sbb tarikh bertindih jgk ngan presentation project time kat poli dulu. adushhh...camne ni???

aku kena wat keputusan jgk...pagi ni jgk kena bg jawaban samada nak g kursus @ x. rasenyer aku dah wat keputusan... aku nk g muet n ketepikan kursus. ermmm...maybe lepas ni ade lg kursus yg lain. xde rezki aku kot, lagipun nanti aku mintak r ngan kawan2 nota2 yg dorang dpt n korek r ilmu2 yg dorang belajar. sbb aku pikir, kalau aku x g exam muet...sia2 la aku g exam tuk 3 paper sblm ni. dan yg paling penting, kalau aku x g kali ni, ntah bile plak aku nak dftr lagi.

harap2 aku x nyesal la...choose well, be well.....<'__-__'>

^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails