Monday, April 27, 2009

gud morning...jom breakfast...

pagi ni aku aku bawak bekal...aku x sempat nak breakfast kat umah. sbb dah lambat...n my mum lak dah siap masak2 bagai. aku pun tapau je r. hari ni kak ann cuti lg sbb katanya aiman demam teruk hari ni, dua2 bos aku lak still kursus lg sampai ujung minggu ni. sorang2 lg la hari ni, makan pun sorang2. korang layan r pic2 org tgh meroyan sbb bosan..muahahaha.... siyes aku x pernah lg buat keje gini, makan sambil ambik2 gambar segala. nak buek camano, duk sorang2 kadang2 boleh jd gile jgk. hahahha....

nasi goreng.daging masak kicap.ulam
breakfast punyer meal cam lunch...haha....

ulam harus lebih drp nasi...
mmmmm...syiok...

dan...seperti biasa, ulam lebih laku drp yg lain...aku ni hantu ulam.
^,^

2 comments:

sEr0ja said...

bgus2 mkn ulam...hehe..

widydib said...

widy mmg suke makan ulam...

Related Posts with Thumbnails