Monday, April 20, 2009

bukan sibuk kerja


esok aku kena attend bengkel troubleshooting komputer.
tak kemana, cuma kat ofis ni je.
en pandi yg uruskan, untuk semua technician setiap sekolah ahli.
aku pun join je la...mintak2 dpt la ilmu yg berguna.
bengkel ni dr pagi sampai ke petang.

esok n lusa lak aku terlibat dgn khidmat bantu PSS.
ingat lagi tak pe tu, PSS?
dah lame tinggal skolah ni takot dah lupe...
Pusat Sumber Sekolah lorrr...
ade 2 buah sekolah yg akan masuk pertandingan PSS terbaik,
so kami yg mane terlibat ni kena la memberi bantuan.
nama pun khidmat bantu...
2 hari tuh, alahaiii...
kena plak kat sek IZ (intan zaharah)...
xtaw suke ke idak..sek tu sejengkal je dr umah aku.
x boleh nak claim nih...hahahhaha....

jumaat tu aku rest la...tp sabtu...
sabtu aku ade exam muet...
huhuhu..aku x prepare langsung..
mampos aku nak jawab pe....dah r org cakap susah...
tp kan...kalau name pun BI, ape aku nak study...
redha je la...

p/s : congrats to all PSMZA's students to ur convocation today....SIRAP, congrats k. ^,^

3 comments:

Corey said...

Goodluck to u. Do your best ok. buat sehabis baik segala exam dan tanggungjawab tu. klu ikhlas insyaAllah ada ganjaran tu nanti

juelee said...

menarik je bunyik bengkel tuh

Anonymous said...

askum...
salam perkenalan dari ira ...
sahabat maya...

ada masa nanti links blogged saye yea...

ira82.blogspot.com...

anyway daa....
askum...

Related Posts with Thumbnails