Wednesday, April 1, 2009

1 april = april fool

oh bulan...
enggan melayan diriku lagi...
pabila...airmata membasahi pipi
dan lagu lagu di radio seolah2 memerli aku
pabila engkau bersama yg lain....

hahaha...kasik intro tuk entry nih.
hari2 asyik nyanyi lagu ni jer...
ohhhh....

ok...hari ni 1 april kannn...
biasa nyer kalau 1 april ni korang tau la kan pasal april fool...
aku x suke april2 fool ni...xsuke bodohkan org...
aku penah gak kena ngan april fool...
dulu r mase sekolah2...
mase mentah2...hehhe...mentah x masak lg...
skrg ni x main r...ntah pape...

kalau april fool ni kan, biasa org selalu la menipu accident ker, mati ker, motor hilang ke, purse kena curi...adush...main2 jer mende mcm ni. kan kalau jadik betul baru r menangis x hingat dunia...
aku penah r, kawan aku menipu dia eksiden.
ade kat hospital....menggelabah r aku...
tp tetibe APRIL FOOL....
cehh...kena tipu. sakit hati woo...sampai mati x kan caye dah ckp dia...

tp ade satu kes, ni april fool yg klaka habis.
time tu aku duk kat asrama smk paka.
ade sorang budak ni kena naya ngan kawan dia...
dia ni slalu tido awal. dia kunci jam kul 6.
so kwan2 dia dah tukar kunci jam kul 2...
bile jam bunyi, dia bangun...
kawan2 dia plak, acting la nak bg dia x suspek ape2...
ade yg menipu tgh solat, ade yg pakai towel jer...
dia pun bangun then p bilik air...mandi...
hahaha...mandi kul 2 pagi...
solat subuh kul 2.30am...
kesian dia....bile siap solat...dia nak pakai baju skolah...tgk kawan2 dia semua nak tido...
dia tgk balik jam...hahaha...baru kul 3.00 pagi....
ambik ko...semua jerit APRIL FOOL....
nak marah pun x leh sebab april fool...

macam2 kan.... ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails