Monday, April 27, 2009

Bersedia utk MUET? jawapannya...MUNGKIN...

sabtu lepas, 25 april...aku ade exam MUET. x prepare langsung, redha n tawakal je. nak ambik berkat skit, aku mintak mama yg hantar ke smk sura, aku exam kat sana.

seram sejuk jgk nak ambik exam. almaklum mmg dah lame x ambik exam...
first paper: reading *boleh laa...
second paper: writing *halamak...
last paper: listening *mamposss...
kesimpulannya: muahahahaha..........

aku pekse dlm kelas jer...ramai jgk yg ambik exam ni, so lebih kurang 10 kelas jgk yg digunakan. budak2 uitm yg ramainyer...

ic, slip exam, pen, pensel, pemadam. itu sahaja yg penting. malam sebelum exam baru aku prasan yg aku xde pensel. merata aku cari, xjumpa. tanye iman dia pun xde...umah plak skrg tgh renovate, mmg x taw mane letak. last2 aku selongkar meja kerja papa, alhamdulillah jumpe sebatang. naseb ade...

nama aku ADIBAH. mula dgn huruf A...second huruf D. mmg dr dulu, zaman kecik berhingus...aku slalu dpt tempat paling depan. sampai sekarang pun maintain tempat paling depan. kadang2 aku suke, kadang2 aku x suke... tp utk exam kali ni aku suke...taw nape???

sebab...utk exam paper listening, radio yg dia pasang betui2 depan aku. halamak...terlebih sudaa...advantage tuk aku. clear je dgr...tp ttp xleh jawab. hahaha...

*muet ni aku bersungguh nak ambik sbb aku nak sambung blaja...ni adlah salah satu syaratnya. lepas ni ade satu lg part...SPEAKING... mengerikannn...

^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails