Monday, April 13, 2009

senarai pemenang anugerah bintang popular 2008

pagi ni aku sakit perut n sengal2 kat pinggang. adushh...rase nak duk baring jer tp dlm pej ni nak baring kat mano. mood pun otomatik ilang ni, rase malas je nak wat keje. k, kita lupakan pasal sakit aku ni, sbb entry ni aku nak update psl abp semalam. semalam kan ABP BH 08...dan nabil dpt anugerah bintang popular. kat bawah ni ade senarai nama pemenang. hah...betul x ramalan kamu???
so congrats lor to nabil...tp aku x berkenan la ngan perangai dia. bg aku walaupun statusnya pelawak, tp adab kena la jaga skit. jgn main redah jer. sampai bile nak ditonjolkan ciri2 pelawak yg ntah ape2. hope nabil akan belajar drp kesilapan la. congrats gak buat semua pemenang, most of the winners mmg ramai dah agak akan menang. xde pun keputusan yg diluar jangkaan. dan tahniah jgk aku nak ucapkan pd astro sbb walaupun nabil rampas trofi drp mawi tp mereka berdua adalah hasil produk astro. mawi juara af3 dan nabil juara raja lawak 2. semalam punyo persembahan, aku sukoo la persembahan stacy. x pueh nak nengok, mmg superb la. keseluruhan abp semalam, ok ok je la. xde sgt yg wwooowww...average.
^,^

1 comments:

joegrimjow said...

nabil menang 3?
woww
hebat

Related Posts with Thumbnails