Tuesday, April 28, 2009

my room

ni r ruang bilik aku. bilik aku kat tingkat atas. tp slalunyer aku lepak kat bilik kak ann, kat bawah. kalau keje aku byk baru la aku duk lame skit dlm bilik ni. bilik aku x ceria lagi, aku pun mmg x hias2 ape2 lg. mane yg ade, tu la aku guna. tgk la sikit mase lg, aku tambah la ape yg patut.


bilik ni x besar sgt, cukup la tuk aku siapkan keje2 documentation. kalau nak baiki pc, aku biasanya guna makmal komputer. bilik ni dah cukup selesa dah bg aku, dpt pc, ade internet, meja, kerusi...cukup la. *cecece...xmau demand ni.
-skrg ni tinggal lagi, aku nak berusaha memantapkan ilmu pengetahuan n skill aku. aku xkan berhenti belajar, pengalaman itu guru terbaik-
^,^

3 comments:

sYrUp said...

aku menyokong setiap keputusanmu wahai sahabat...

widydib said...

tenkiu...hehe

norainiammran said...

wah berselirat segala mak nenek wayar di situ.. jangan kena karen sudah.. hati2..

Related Posts with Thumbnails