Monday, April 27, 2009

aku pertontonkan


Pusat Kegiatan Guru Seri Dungun
disini khidmat ku dicurah

kat pkg ramai cikgu2 datang. lepas waktu mengajar, cikgu2 datang sini, kalau ade aktiviti. biasa dorang lepak kat sini r. kalau xde org...aku n kak ann la meronggeng kat situ sambil layan ewah2...x pun berek. kul 2.30 wonderpets kan...aku layan jgk. hiksss.

bilik yg pintu terbukak tu, bilik peg teknologi pendidikan 1 kat sini. PTP 1 la shortform dia, cikgu pandi. sebelahnya tu pusat sumber n sebelah kanan gambar, bilik kerani. bilik yg aku selalu menyemak, bergosip ngan kak ann...
ini bilik ipintar....satu teknologi yg mengagumkan aku. tp bilik ni x siap sepenuhnya lg, masih dlm proses ubahsuai.
parking kereta....mmg aku sorang je ade kat pej, jd garage itu aku yg punyaaa....
ni tempat makan. kat sini boleh dikatakan hampir setiap hari ada mesyuarat atau kursus. bukan melibatkan aku pun tp mereka pinjam tempat jer. sebelum aku masuk sini, kak ann gtaw tempat makan sebetulnya kat bilik ipintar tp sebab bilik tu dah jd bilik ipintar, so tempat makan kena reject ke luar.

* semua gambar wujudnya kelmarin...disaat aku kebosanan...
^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails