Tuesday, January 20, 2009

update ur blog


kenapa aku malas nak update?? jawapannyer aku bukan blogger tegar...muahahaha... mmg aku bukan pom...aku x tegar, aku cuma blogger. biler ngadap komputer, dgn niat nak update blog tp aku merayap ke mane2 dulu. singgah ke web2 lain, bace blog kamu3 semua. main game sampai sudah...blog aku x terupdate. kelemahan aku ialah tidak fokus..wahh gitu kann. xde kena mengena.... last friday aku balik losong, ptg td baru aku balik dungun. tu pun sbb ade kelas malam nyer. kalo x, mmg x balik lg. biler aku duk sane, aku mmg x update blog. bukan blog jer, sume benda berkaintan ngan internet aku x ambik kesahh. tp aku suke duk kat kampung, sgt bhesttt sekali. esok aku ade byk keje nak settle tp tgk la kul 4.00 am dah, aku still x tido lagik. camne nak bangun awal...adhoyaii... sungguh x berkenan keadaan mcm ni. kalo bleh aku nak tido kul dobelas, pastu bangun kul nam pagi. bior ayah aku bangun, tgk anak dia dah ngadap sejadah dah. betul2 menjadik impian aku....hahahaha....
^,^

1 comments:

Kapten Luffy said...

bukan tegar kot... cuma ada jer masa boring sorang2... ahahaha

Related Posts with Thumbnails