Monday, January 5, 2009

sembang petang

bosan jugak jd penganggur...chewahh! mmg bosan tp i like. ehh..korang igt aku suka ka jd penganggur. suke skit2 jer, x byk pom. hari ni kelas bi aku dah start. jom r belajar bi...nak improve lg bi, aku x pandai sgt bi...nak cakap pun terkial2. so bersempena ngan status aku seorang penganggur ni, ape salah g blaja bi kan. mase byk sgt terlebih, sampai kan meleleh2 mase aku. wah..terlebey sudaa... nanti aku nak dftr muet plak. aku cam beser la, always ketinggalan. owang laen dah muet zaman dulu kala, aku baru nak dftr. itulah aku...kwang3x. kelas bi aku malam ni kul 8pm-10pm. esok nyer aku nak balik losong ngan mak aku. jadik part time driver lorr. berbalik pasal kelas bi aku tuh, kelasnyer setiap hari isnin n rabu. setiap minggu selama 52jam..aku dah kira dah, lebih kurang 3 bulan jgk aku kena attend kelas ni. ermm...lame jgk, hrp2 pas ni improve la bi aku. k r selamat berhari isnin... ^,^

2 comments:

Kapten Luffy said...

tak carik keje part time ker? banyak duit kita shopping...

widydib said...

keje part time x carik tp part time keje ade r...

Related Posts with Thumbnails