Monday, January 12, 2009

sini aku nak cerita

hari ni dari pagi sampai la skrg..ujan x brenti2. mahu banjir lagi ker... mengikut firasat aku...selagi raya cina x lepas, maka nyer cuaca macam ni akan berterusan... wahh, ahli nujum plak aku. ujan2 cam ni nak kuar umah pun malas, aku sebenarnya nak ke bank, nak ke pej pos, nak ke ppd. tp aku x suke la kuar time ujan2 ni, rimas jek.

hari tuh, time mak n ayah aku g tgk angah, dia bawak balik yaya kat sini. mmg hobi mak aku menculik cucu dia yg sorang tuh... bermula la episod huru-hara aku dgn ade nyer khoya khoya chand ni. awal pagi dah kena bangun, mengantuk seyh...malam2 plak asyik ngigau jer tido. pagi2 mesti nak mandi kolam, kalau makan nasik konpem berterabur atas lantai, petang2 nak kena bawak ke playground... suke wat sepah2 umah, aku jgk yg kena kemas. tp aku sukeee...aku suke yaya ade kat sini. i dun mind if i should take care of her the rest of my life..wahh, gituu kan...

malam n aku ade kelas BI, harap2 aku masuk kelas yg betul. minggu lepas aku masuk salah kelas...bongok btl kan kelas tu. haha...buat malu aku jer. sampai habis kelas, aku stay dlm kelas yg salah tanpa aku ketahui ade berada dlm kelas yg salah. ^,^

1 comments:

Kapten Luffy said...

ko masuk kelas yg salah tanpa ko ketahui? maybe student / pengajar lelaki yang hensem2 telah mengaburi fikiran mu

Related Posts with Thumbnails