Thursday, January 29, 2009

meet cha n chi

wahh lame bebenor aku x jumpe ngan budak berdua ni. the twins of dtk...tp bukan dtk jer mereka kembar yg glamer, psdc n jasper pn mereka dua ni mmg malatoppsss.... aku lepak ngan dorang kat mydin mall, sambil makan n sembang2. almaklum dah lame x jumpe. skrg ira tinggal kat umah chah, coz dia nak ambik lesen keta.

merah nyer mak ngahh...kamu berdua ni mengalahkan kembar sebenar.

me with ira


chah pesan jgn letak gambar ni dlm blog, disebabkan dia pesan jgn letak makanyer aku letak...hiksss.

char kuey teow untuk cha n chi. walaupun chah x suke kuey teow tp dia order gak kuey teow sbb ira nak makan kuey teow. always cenggitu meka ni...kerna sayang kuturutkan...hiksss

nasi air special...untk aku walaupun.............x special langsung!!!

sebenarnyer aku ke mydin mall nak jumpe ngan zila. aku nak format laptop aku tp hanset aku x de bateri, so aku pinjam phone chah jap. so terjadi lah acara tukar simkad.... aku balik kampung, lupe nak bawak balik charger...aku igtkan nak balik 2hari jer, tp terlajak sampai seminggu aku bertapa kat kampung.
^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails