Monday, January 26, 2009

Majlis Pertunangan

alhamdulillah...majlis berjalan lancar. kata putus tarikh nikah pun dah dipersetujui iaitu awal bulan jun ni, 6/6/09. ni anak tok cik yg ketiga nak kawen, tiga tahun bertutut2 plak tuh. first abang, second nor...then third na plak. tinggal lagi nini n ida. dua2 pun blom habis study lagik. na ni sepupu mak aku, ayah dia pak sedara mak aku aka tok sedare aku lah. dia ni cikgu kimia tawww...3 beradik, sume cikgu kimia. nor ckgu kat sarawak, na cikgu kat johor n nini still kat upsi. kimia subjek yg paling aku menyampah skali, disebabkan menyampah makanyer aku dpt 8E. ambikk ko...larikss tajukkk sudaa. tibe2 dr bertunang sampai ke result spm aku plakk. k la...berbalik pasal majlis tunang tuh, korang layan gambar2 kat bawah ni k.

serius berbincang....nama gadis nak disunting kena sebut betul2. takut nanti salah pinang, sape susah kan...

time ni lah nak tentukan tarikh nikah, wang hantaran, mas kawen...

melangkah keluar dr bilik, tuk sarung cincin...

duduk bersimpuh...lalalla...
ni bakal pengantin lelaki...wakakakka... blom akil baligh ok.

jari disarung cincin. tanda sudah berpunya...jgn kacau hak milik terpelihara.


menantu vs mertua
na ngan mak mertua. opsss...bakal mak mertua.

hantaran drp pihak lelaki

hantaran drp pihak perempuan

aminnn
budak2 main kat luar...

aku ucapkan selamat bertunang dan semoga selamat ke jinjang pelamin jun nanti.




^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails