Thursday, January 8, 2009

aku yang pemalas

malas nyer hari ni...keje banyak tp malas nak wat. opss...bukan malas la tp xtaw nak settle yg mana dulu. nanti lah aku buat satu2... hari ni kan cuaca very the baik jer. x ujan, x panas sgt...ala2 manja gitu matahari mengintai. aku pun jadik manja2 jgk hari ni..hiksss. parents aku x balik lagik, pg td dorang called, on the way ke PD plak. amboi, betul2 menyelam sambil minum ni. dorang ke PD, umah pakcik aku aka abg pada mak aku.

so nak masak pe lunch ni, perut daa lapar. ermm...goreng telur, kuah kicap ok x...wahh, bukan pompuan name nyer tuh. tunggu la perut, tgk ape yg akan jadik habuan ko nanti. cik puan ko ni ngah pikir nak masak pe. kalo ko makan megi jer aci x??? ko x kesah kan... tp kalo ko xnak xpe, kita pikir same2 nak masak pe. ^,^

1 comments:

Kapten Luffy said...

makan nasik kosong jer ler... kan malas

Related Posts with Thumbnails