Thursday, September 17, 2009

salam 27 ramadhan

bersahur berbuka, bersahur berbuka...rupenya kita dah 27 hari kita berpuasa. dua hari lagi dah nak raya...uiih x sabar nak beraya ni. tp baju raya x ambik lagi, ntah siap ntah x....huhuhu.... hari ni aku balik ke k.trg, aku drive sorang je. mama n acik dah balik pagi tadi, aku lambat skit sbb hari ni kan still keje lagi. pada sape2 yg drive balik kampung hari ni, pandu elok2. jaga keselamatan, jgn sedihkan hari yg bahagia. kita nak happy, x mau la sedih2. raya tahun ni, kali pertama kami beraya tanpa papa :( , skrg ayah aku masih di perantauan. bulan depan insyaALLAH papa akan balik. dan jgk tahun ni kali pertama kami beraya tanpa angah sbb tahun ni angah beraya sebelah abg nas nun d kedah. mesti aku miss tgk naufal pakai baju melayu...

ape2 pun...SELAMAT HARI RAYA dan SELAMAT BALIK KAMPUNG to allzzzz...............
^,^

1 comments:

Unknown said...

selamat hari raya...mintak maaf manyak2 diba..

Related Posts with Thumbnails