Thursday, September 3, 2009

Last Day :: Khamis

hari ni hari khamis. hari khamis ni hari yg aku paling sayang. hari yg paling aku nanti2kan...:p khamis adalah hari terakhir pd setiap minggu. bermakna esoknya adalah cuti. itu sgt bagossss... dan satu lagi setiap khamis, aku dpt balik awal sbb waktu bekerja sampai pukul 3.30 shj. tambah2 skrg puasa, pkl 3.00 dah boleh balik.

hari ni acik balik, katanya nak bawak kawan2 serumah dia balik berhujung minggu di sini. jumaat plak, along n abg syah balik jenguk anak2 meke. bagoss2, meh ramai2 balik. baru best nak berpuasa...sahur ramai2, berbuka ramai2. isnin selasa rabu, 3 hari sudah aku berbuka lauk kedai je sbb tinggal kami 3 org. nak masak pun malas....***macam la aku yg masak kannnn....

p/s: hari ni berbuka lauk paprik, special utk acik.... selamat berbuka :) ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails