Saturday, September 19, 2009

29 ramadhan

kalau diizinkan...insyaALLAH hari ni last puasa kita. maknenyer...esok adalah hari raya. sehari sebelum raya ni ape aktiviti kamu semua? mesti kebanyakkan kamu dah ade kat kampung skrg. mungkin ade yg tgh kacau dodol, masak rendang, bakar lemang, rebus ketupat...atau mungkin ade jgk yg masih dlm perjalanan nak balik kampung. hati2 dijalan raya nye...hati aku tersentuh sgt2 kalau baca or dgr berita kematian ni. bayangkan perasaan mak ayah...tunggu anak balik kampung, tp yg sampai mayat. x tergambar perasaan tu kan. jadik hati2 k... hari ni ade ke yg masih bertungkus lumus buat kuih raya...x payah susah2 la, pergi tunjuk2 je la, skrg semua org main tunjuk je. tahun ni kami pun hidangkan kuih tunjuk je, dah malas nak buat kuih raya since kuih2 kat kedai sedap2 n murah. jap lagi aku nak pergi ambik baju raya aku. lepas tu nak pergi beli tudung n brooch. persiapan raya aku pun x complete lagik...harap2 baju raya aku tu nanti selesa la dipakai. tahun ni aku buat satu pasang je baju raya...raya kedua aku pakai baju kurung terpakai sudah la. raya ketiga dah keje....beraya kat office nampaknya aku. k la...nothing much to say la...tgh sibuk2 ni sempat jgk postkan entry...huhu... selamat hari raya buat kesekian kali nya...:) ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails