Saturday, September 19, 2009

ini bukan baju tuk raya

khamis lepas aku beli kain2 ni. kebetulan aku lalu depan kedai ni, jadik singgah la terus. mase aku beli kain ni, x ramai org pun. yealah, 2,3 hari lagi nak raya sape la yg nak beli kain x berjahit lagi. aku je yg beli kain belum jahit sbb kain ni bukan tuk aku buat raya, kalau nak buat raya pun, alamak pakai sari la aku...sape nak jahit... aku beli 3 pasang kain, semua ni tuk buat pergi keje. aku bukannya byk pun baju kurung, pergi keje plak hari2 pakai baju kurung. jadik saje la nak tambah koleksi. aku beli kain ni kat salem aziz textile ara gong kapas...lately aku jatuh hati ngan kain2 jakel. kat salem aziz byk jakel punya collection, cantik2 design dia. jenuh jgk aku memilih...tp ade jgk yg aku salah pilih. balik rumah, siap hantuk2 kepala kat dinding***propa je lebih...haha... kain kat bawah ni aku rase x cantek la plk. kaler x cantik, design x cantik...serba serbi x cantek.

tp ntah le, aku always mcm ni...bile dah beli baru la rase pilihan aku x cantik. harap2 lepas siap jahit, ok la... xde la aku menyesal plak beli.
^,^

2 comments:

syrup said...

hok mu kate x comey tu...blh mu pkai hr khamis...gomen kan kene pkai baju batik hr khamis...comey la tu...hehehe...

widydib said...

kekgi...mu pun kena pakai baji batik...hehe

Related Posts with Thumbnails