Wednesday, May 20, 2009

kecoh awal pagi....

hari ni dtg keje...rase sunyi...
hehehe...kak ann xde.
dia p indonnn...dlm org duk sibuk2 H1N1, selamba je dia ke indon.
tp sunyi kejap jer...
tetibe dtg segerombolan cikgu cikgi, nak ambik soklan pekse.
adoii...yg sakitnyer soklan pekse yg cikgu cikgi nak xde kat sini.
x sampai pun lagi.
dan dan tu la meke ni nak marah2...
dia kate pembekal kate dah hantar, nape xde.
haaa...lu pikir la sendiri...haha

kesian sebenarnya, sbb exam kul 11pg...
soklan xde...nak pekse ape.
pembekal satu hal...xde tanggungjawab langsung.
yg dia kate hantar x sampai satu hal...
ade jgk yg dia tersalah masuk ke sekolah lain, hantar ke pkg lain.
macam2 hal...
yg kelam kabut kami jgk.
ape2hal pun...Lu pikirlah sendiri... ^,^

1 comments:

ashie023 said...

kita kene masalah yang sama lah widid..aku dah kene cam ni..teruk je rasa..nyampah pong ader...sepatutnye cekgu tu kene tepon JPN dan pembekal tanya kenapa lambat, PKG hanya menyediakan tempat je..tp kene layan gak sebab cekgu2 kang pelanggan kita...sabo jelah ye...

Related Posts with Thumbnails