Saturday, May 2, 2009

apehal af????

AF is f....eh af bodoh la, x mau mencarut. walau rase panasss je hati ni tp sabor je lah. aku mmg menyampah campur nak muntah tgk drama bodoh nk mampos td. cam sssiii.... aiaiaiai...kan jd mulut jht plak kan. aku mmg suke tgk af, dah 7 tahun nengok af. dulu SGT suke tgk af tp skrg juz suke je. tp skrg aku rase cam menyesal giler sbb layan af yg bodoh ni. drama x habis...nak tergolek aku nengok si tiara cam apekebendanya...aku pun x paham. wei...afmasuk x perlu OK. yg dah keluar pergi mamposss la. transformasi taik kucing...huhuhu... xde ape yg transform pun. berubah la af...jgn syok sendiri.

*ayat kasar x igt sbb hati sedang panas...huhuhu... ^,^

2 comments:

aDuKa イスラム教 said...

tu la lyn sgt AF.. 'drama' + karut je banyok.. haha.. jadi artis la sgt.. baek tgk mentol.. eh salos! mentor.. time ujibakat je la.. hahaha.. klako3..

juelee said...

aku pun benggang je. nape nak ada undi masukkkkk adehhhh

Related Posts with Thumbnails