Monday, March 2, 2009

today is monday

hari ni awal2 dah bangun. itu pun cumi dah bising2 kejutkan.... yealah, aku dah gtaw cumi suh lg kejutkan aku sbb aku aku nak g pej pos. nak poskan surat jawapan ke JPA. tp aku cam biase mmg liat kalau nak bangun pagi, kena kejutkan aku ala2 gempa bumi camtu. muahahaha...terlebih sudaa...

skrg aku dah balik umah. tp petang skit nanti aku nak kuar lg. aku nak pergi kat suruhanjaya sumpah plak. td aku dah pergi, tp ramai sungguh org...ramai tu xpe lagi, aku leh sabar menunggu tp yg aku xtahan nak nunggu bile pelanggan ramai tp yg bekerja sorang je. mmg lambat cam siput...malas r nak nunggu lame2. kang nanti aku g jenguk lg. dokat yoo...

aku dah kena settlekan semua ni by now sbb 19 mac dah dekat. medical check up pun aku blom settlekan lg. aku settlekan pelan2

eh...dlm duk slalu pikir pasal 19 mac...11 mac nanti jgn ade yg lupe... my birthday!!!!muahahahaha... ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails