Tuesday, March 10, 2009

kenduri kesyukuran dan akikah adif

ni gambar2 time kenduri kesyukuran n akikah adif sabtu lepas. lambat aku update story ni sbb been bz lately.
mak ayah aku wat kecik2 jer, juz panggil saudara mara n kawan2 terdekat. tempah katering untuk 300org makan n korbankan 2 ekor kambing utk akikah adif. majlis start kul 12 tghhari sampai kul 4 ptg.
di pagi hari sblm kenduri bermula....semua bz siap2 semua tp aku...huhuhu...kul 9 baru bangun. cam biasooo...

yg berkopiah n berjanggut putih tu ayah aku...bz melayan tetamu...

yg baju purple tu mak aku....ponat melayan kawan2

pencuci mulut....

yaya wif her papa n mama

angah wif hubby n baby


acik wif her man...hiksss....


ateh wif her beloved niece....


couple in the making....

letih bebenor ayah aku...habis je majlis trus tersandar dia....

ok...tu je lah gambar n story aku boleh kongsi.... aku mmg enjoy sgt sbb dpt jumpe sedare2 semua, n dpt kumpul ngan semua adek badek.

^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails