Saturday, March 14, 2009

oh man u

kesimpulannyer aku tgk man u lwn liverpool...AF aku nengok ulangan nye esok...n MAN U gollllllllllllllllll...........*tetibe tgh menaip man u dpt gol menangis kau liverpoolll tp ni awal lg baru minit ke 25....

tp gol penalti...x hebat manooo. mintak tambah lg gol.... ganyang liverpoolll....muahahahaha...

UPDATED #1
cehhhh, menyampah mak nokss... liverpool sumbat plk. ooooo vidic...kamu ini kenapa. salah kamu disitu ok. huhuhuh....

UPDATED #2
wat the.....huhuhu... gerrard mmgggg hensem tp td dia x hensem daa skrg... dia sumbat gol kedua tuk liverpooll... ape kes man u??? jgn kasi malu.... aku x pe, xkesah pom...*ayat xleh trime kenyataan...huhu. tp nanti ko sume yg menangis terlalak kan kalah ngan kolamhati...***liver=hati, pool=kolam...muahahaha..jgn mare

UPDATED #3
sila sakit hati semua....sila sila sila.....adushhh menyesal haku x nengok konsert. man u main cam..... berjoget fans liverpool semua kannnnn...menyampah. 3-1...minit ke 80 daa skrg. ko menangis je la man u...akak x kose nak tanggung malu dah nih.

UPDATED #4
ni last update ok...***last update sbb daa habis game sudaa..muahahaha.... 4-1 kau.... sape nak tanggung azab weyh. aku x kesah man u kalah ***padahal...menanah dlm hati... tp aku sakit mate ni hah nengok adik aku berjoget2 kolamhati dia menang...cehhh...
^,^

2 comments:

Mr.Bob said...

yeaa..yeaa.. man u mung kaloh 4-1 ape cer.. van de sar bingung je bola masuk gol..ape cer beb..hikhikhik.. kesilapan jurulatih masuk kn 3 pamain skali gus.. bile sorang kne buang pdang..goyanggg sepasukan..hikhikhik

widydib said...

adushhh....bunk bob...sedak mung ork. tp xpe, aku x kisah..huhuhu...

Related Posts with Thumbnails