Friday, March 6, 2009

selamat hari jumaat

selamat hari jumaat....
hari ni kat negeri aku coti ok...
sape yg x cuti...im sorry...
hari ni aku bangun awal...
awal standard aku r...kul 9pagi gitu ler...
family along ade, dorang baru jer sampai semalam.
ade 2 sebab nape dorang balik.
first...esok ade kenduri akikah untuk adif.
second...nak ambik yaya. almost 3 weeks yaya is here.
so...reason aku bangun awal pun sbb kami kena kemas2 umah.
kirenyer today is a gotong royong day lah.

esok sbenarnyer our parent nak wat kenduri kesyukuran.
selain drp kenduri akikah adif, ia jgk sempena papa dah nak bersara this month.
then kenduri ni jgk utk aku yg baru dpt keje. bersyukur....
dan jgk untuk meraikan 2 ahli baru family kami.
adif n nadhil....
toki n toknek nak tunjuk cucu baru dorang kat kawan2 meka...

its very fun bile dpt kumpul2 camni...
bukannyer slalu, semua duk jauh2...
now, juz abg nas n acik are not here.
abg nas n acik balik esok.
hari ni abg nas aka hubby angah still working.
acik plak ke kl rabu lepas, dia p dating n p tgk konsert josan marz.
dia nak balik hari ni tp tiket dah sold out.
padan muke....

k la...enjoy ur day....muahhhxxxx ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails