Saturday, December 20, 2008

sara n kak eina

kelmarin tertunai gak janji aku nak jumpe ngan kakak-kakak aku yg cun nih. kami g mesra mall (MM). dah lame sgt x jumpe, sara bz kat unisel, kak eina lak kat uum. dorang ni tua satu tahun drp aku. kami kenal since sek men paka. time same2 duk asrama, wahhh, mengimbau masa lampau neh. tp x cukup forum lorr kelmarin, missing in action kak nana, gina n shanaz. walaupun x cukup forum, kami tetap havoc. wahhh....

ni sara yg sengal





ni lak kak eina, dia ni blogger jgk. blogger aerynna





me n sara



ni aku punyer ~ grilled black pepper chicken


ni yg kak eina punyer - grilled BBQ chicken



ni sara punya ~ lasagna beef




banana choc cake




choc indulgance cake


>>>kali ni saya belanja kakak2 yg dahaga kasih sayang ini, wahh... mission done!

^,^

3 comments:

Monkey D Luffy said...

peewwwiiiiit.... gatal2 lak badan ku

Laila_Q said...

aerynna tu dak uum ke?aku cam penah nmpk..dia pon smkp?

miss aerynaa said...

laila 2 dak uum gak ke? klu jpe tgr2 je la..aerynaa ni bkn igt mke org pn..klu tgur InsyAllah d jwb..huhu

Related Posts with Thumbnails