Wednesday, December 17, 2008

cocok ker?

wahh...dorang dah kawen lah. kawen kat thailand lagi...hu3. ape kes...? melepas lah sape yg berangan nak kat aidil kan3... rita dah sign kontrak dah. tp dgr khabar x dpt restu drp family aidil...no komen lah. ape2 pun...selamat pengantin lame sbb dah kawen feb lepas....

sisipan dalam akhbar utusan malaysia

Rita Rudaini sah bernikah dengan Aidil Zafuan

KUALA LUMPUR 16 Dis. – Pelakon Rita Rudaini Mokhtar, 32, sah bernikah dengan pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abdul Radzak, 21, di Songkhla, Thailand pada pertengahan Februari lalu. Bapa pemain bola sepak itu, Abdul Radzak Salleh, 59, berkata, Aidil Zafuan mengesahkan berita tersebut melalui anak sulungnya, Ruzithana Razak Abdul Radzak, 37, dua hari lepas. ‘‘Di sini, saya mahu mengesahkan anak lelaki saya sudah pun berkahwin dengan Rita dan berita yang digempar-gemburkan sebelum ini adalah benar,’’ katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini malam ini.

^,^

8 comments:

Monkey D Luffy said...

melepas aku!

widydib said...

wahh..kapten, ko melepas ape pasal?? ko nak kat aidil kaa? hikssss

Laila_Q said...

aku tau lame da berite nih..zafuan call aku sblom dia kawen tu..dia mtk maaf kt kau sbb x dpt memilih aku..oh no!!!!!!!

kehkeh~

widydib said...

hah...kan aku dah cakap.. mmg ade yg meroyan aidil pilih rita... hiksss...

Mya said...

errrr... mmg betul diorang dah kawin la eh.. tp knp di thailand? kenapa? kenapa..? wah tetiba emo di sini..
sy adalah bloghop. salam kenalan.. :D

widydib said...

kerna jodoh la tu mya...
ala, aidil bukannyer bagus sgt. muke mmg hansem tp x berkualiti...muahaha...

gendit said...

aku xpahamla dorang nie..pesalla kawen kat thailand...xleh ke kawen elok2...rosak2

widydib said...

gendit: ade pasal lah tuh dia kawen kat thailand...bior je lah. asal bahagia... wahh baik plak aku.

Related Posts with Thumbnails