Sunday, December 7, 2008

hye...


aii...sorry all, dah 2 hari x update kan.(gediksss mtk maap segala, mcm la ade yg kesah kan...).
aku still kat kampung skrg, streamyx mmg la xde kat umah. so xleh la online hari2. aku x de
usb broadband lorr, xde duit nak hadap byr bulan2...hiks. skrg ni, aku kat mydin mall, wifi unsecured gitu...connection kat sini lembap gler. panas jgk hati tp nasib la angin sejuk sepoi2 bahasa gitu. sejuk la skit hati...

ni kazen2 aku...dorang teman aku lepak kat sini

esok raya haji, kat mydin ni ramainyer ya ampun. segala umat manusia ade kat sini. sesak gler...cuaca pun kire ok. esok pagi, aku nak balik dungun. drive alone lagi...my family nak pi coti2 malaysia. tahun ni along n angah beraya umah mertua masing2. tu mama ajak pi jalan2 tuh. so pagi esok untuk kedua kalinyer beraya haji aku di atas jalan...hu3.

hah..taw x duit PPSMI dah masuk lorr. suke banget...hiks. masuknyer khamis lepas, sempat aku blanje kazen2 aku. ye lah, mmg aku dah niat nak blanje dorang bile dpt duit ni. alhamdulillah dpt b4 family pokri aka pakcikku balik. tq to nsc...


masam lorr...dpt duit senyum ckit..hiks...


^,^

3 comments:

aDuKa said...

dok igt nok oyak.. aku tag mu.. hakhakhak.. checkmy blog out.. :P

widydib said...

suke tag aku ork....
xpe, aku akan usahakan utk menjawab...

aDuKa said...

hahaha.. ni la unik namanya.. jahat ork..? :P

Related Posts with Thumbnails