Tuesday, August 11, 2009

buku catatan tugasan harian

keje..keje..keje... 2hari bercuti ni, rase malas plak nak keje. huhu... setiap hari aku kena catat kerja2 yg aku buat. ujung tahun kena submit ke jabatan, tp aku kan baru keje jadik buku catatan aku x pernah submit lagi la. cuma skrg aku akan cuba penuhkan setiap hari catatan kerja aku selagi pemantauan dr BTPN tak sampai lg kat PKG aku. jenuh jgk nak tulis benda ni hari2 cam praktikal dulu je. aduh...layan je la.

ni la buku catatan kami ni bawah BTPNTRG...catat jgn x catat...
hari ni aku nak tulis ape ek...kang aku tulis aku g makan nasi sup kang. tp mmg aku g makan nasi sup ngan kak ann tadi...sodappp...

***cikgu nita....beres dop buku catatan cikgu? kekgi hj wan maree...

^,^

3 comments:

ashie023 said...

hehhe..hok kite bereh buku catatan..bos siap sain doh..ahhaa

Nakamura Kazuki said...

buku laporan kemajuan ke?.....

widydib said...

ashie: cikgu pandi x sain lagi sbb hj wan x kabo lg nok mari bile. kalu dia kabo tarikh baru la kita sain2 siap2. hehe...

nakamura: laporan kemerosotan ade la...haha

Related Posts with Thumbnails