Thursday, February 5, 2009

masakan care aku

haa...hari ni aku masak taw. untuk kepentingan perut sendiri...huhuhu...
menu nyer ayam goreng masak kicap, yg mana resepi nyer aku main campak jer. seperti selalu, aku guna naluri untuk memasak..wakakaka.... ape susah, dah name masak kicap, ko taruk jer la kicap. kannn....

untuk perbanyakkan lauk, aku masakkan udang ini. sgt sonang...budak darjah 2 pun boleh buat eyh... caranyer, ko nampak x perencah tandoori kat bawah ni haa... ko sapu jer kat udang, ko perap jap n ko masukkan dlm microwave. sekejap jer...udah selesai.


*petang ni aku nak balik losong....yuhuuu....

^,^

2 comments:

chUNk said...

sedapnye udang tu..nyam3...aku lapo ni...

Monkey D Luffy said...

bertuahnya bakal suami

Related Posts with Thumbnails