Wednesday, February 25, 2009

cerita minggu lepas

lambat btol aku update...crite udah basi baru aku hegeh2 nak update. bukan pe, x sempat r. yealah, nak dikarang panjang2...mmg x sempat. aku skrg ni kat losong lg, akses tenet pn guna vodafone celcom broadband. dia punya lembap tahap cipannnn. naik tensen haku... tp naseb jgk ade broadband ni, leh jgk la aku surfing. baik drp x de...syukur alhamdulillah.


meh sini nak sokseh skit.... broadband ni ayah aku punya. baru je beli...sbb dia kate susah nak jumpe client nk surf tenet. so adik aku, acik...syorkan papa beli celcom broadband. mudahkan keje... nak dijadikan cerita, mase ayah aku g beli, broadband tu xleh ambik lg. jd ayah aku mintak aku tolong ambik kan. sbb ayah aku dah nak balik dungun....dia beli kat giant mall KT. jadik...pe lagi, aku pun merasmikan je la...

sungguh2 aku mengadap. mmg dah lame aku x surf taw...byk benda aku tertinggal. blog2 korang pun byk dah aku missed, dgn justjared...oscar baru2 ni lagik. murai.com pun dah lame aku x update gosip2 kat sane. semua tu nak kena bace...tambah kan ilmu di pikiran...muahaha... mmg tu rutin aku kalau ngadap tenet hari2. blog aku plak toksah ckp la, byk benda aku nak post...nanti aku buat satu2. nak cari ketenangan, kalo x nanti pening nak update mane satu dulu. ditambah ngan broadband ni yg lembap...panas jgk nak melayan. ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails