Thursday, February 12, 2009

bersalah atau tersalah

kelmarin kan ade operasi pembakaran besar-besaran, pembakaran terbuka mmg la salah. tp ade satu lagik salah yg aku buat. aku tersalah humban kasut adik aku ke dalam api. huhuhuhu...kasut tuh dah buruk pada mate aku, dah la tu duk kat blakang umah, tepi longkang. mcm dah x mo pakai. aku humban je laa dlm api nun. tp x disangka adik aku nak lagik. mengamuk la sekejapan... tp aku ttp pertahankan diri aku, dah kasut tu mmg buruk. ala, xkisah la mmg salah aku bakar kasut dia...x tanye dulu nak ke xnak lagi. tp yg paling aku salah ialah.....aku bagitau dia napeeee? kalau aku x kasik taw aku humban kasut dia dlm api mesti sgt konpem dia x taw kasut dia dah arwah. mahu sampai 2020 dia xtaw aku tlah kasik burn dia punya kasut..huhuhu.... tp aku makhluk tuhan paling jujur...hahha... walaupun sebenarnya kalau aku x bakar, dia xde heran pun kasut dia kat blakang umah. kalau dia kisah kann...nape x jage elok2. hahaha...aku x bersalah, hanya tersalah.

to acik, im sorry...
kalau ateh ade duit banyak...
ateh beli acik kasut lain
tp acik taw la...
duit ateh xbanyak...huhu...
iman ade duit byk..
dia baru jer dpt duit insurans...
along dan angah pun mesti ade duit byk...
sbb dia ade laki...
muahahahahaha.... ^,^

2 comments:

nbalike said...

1、We have excellent customer service team, which could solve online various problems about the Air Jordan and Nike Dunk we provide in 24 hours.
2、We have perfect Logistics system, which guarantees all the ordered Nike Air Jordan shoes and Nike Dunk shoes are delivered to you in good shape as fast as possible.
3、We have strong manufacture plant, which are able to provide various models, sizes & colors of Air Jordan shoes and Nike Dunk shoes ranging from 1 to 23 according to what you request.
4、We have the first-rate after-sale service , in case that the Jordan Shoes and Nike Dunk shoes products that you receive come across some quality problems, then, please do not worry, we are abound to refund all the payment in one week. Also, the products can be changed in one me month.The main products we specialize in are showed as follows.

Our Jordan Shoes:

Air Jordan 1
Air Jordan 2
Air Jordan 3
Air Jordan 4
Air Jordan 5
Air Jordan 6
Air Jordan 7
Air Jordan 8
Air Jordan 9
Air Jordan 10
Air Jordan 11
Air Jordan 12
Air Jordan 13
Air Jordan 14
Air Jordan 15
Air Jordan 16
Air Jordan 17
Air Jordan 18
Air Jordan 19
Air Jordan 20
Air Jordan 21
Air Jordan 22
Air Jordan 23
Jordan 1
Jordan 2
Jordan 3
Jordan 4
Jordan 5
Jordan 6
Jordan 7
Jordan 8
Jordan 9
Jordan 10
Jordan 11
Jordan 12
Jordan 13
Jordan 14
Jordan 15
Jordan 16
Jordan 17
Jordan 18
Jordan 19
Jordan 20
Jordan 21
Jordan 22
Jordan 23

nbalike said...

Nike Dunk 1 Piece High & Low
Nike Men & Women Air Zoom Dunkesto
Nike Men Dunk High
Nike Men Dunk Low
Nike Men Dunk Mid
Nike Men unk SB & Special Ed
Nike Trainer Dunk
Nike Women Dunk Low Mid & High

Related Posts with Thumbnails