Monday, July 20, 2009

rindu papa :(

pejam celik pejam celik, dua bulan berlalu...
tinggal lagi 2 bulan yg belum berlalu...
janjinya lepas raya papa akan balik...insyaALLAH...

ermm...sememangnya papa adalah tunggak family kami.
papa xde skrg, mmg terasa.
kalau sebelum ni, byk benda kami refer pd papa dulu b4 nak buat keputusan.
but now, lu pikir la sendiri...

hari demi hari, semakin kuat plak ingatan aku pd papa. ingatkan aku jer yg teringat2, tp angan n acik pun sama. mama of coz...i know. aku sampaikan termimpi2 kan papa... :..(

entah sihat entah x papa kat sane. lame betul papa x hantar berita. sejak papa pergi 2 bulan lepas, hanya surat n mesej je. papa kate kat sane susah nak call, papa akan hantar surat je. tp dah 2 bulan ni, baru satu surat yg kami dapat. aku bukan pe, risau sgt2...hanya doa je la aku dapat kirimkan.

arghh...i miss my dad...really miss him...so bad:(. ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails