Friday, July 31, 2009

MO di MU

semua tahu yang micheal owen sekarang milik manchester united. baru2 ni MALAYSIA lwn MU, dapatla kita lihat kelibat MO di padang, dpt score lagi, cayalah. TP kamu semestinya tak tahu yg owen adalah salah seorang pemain kesayangan aku...hehe... dulu mase aku standard 6 atau form 1 mcm tu la, mmg minat gila la kat owen. time tu owen main ngan Liverpool, owen pindah ke real madrid tahun 2004. lepas dia pindah ke real madrid, lame2 prestasi dia merudum. org mcm dah lupakan owen, dah x berapa nak pandang owen. lepas mnyepi kat madrid, owen berpindah plak ke newcastle united. tp malang buat owen sbb dia injured, lame jgk dia berehat untuk pulihkan balik kecederaan dia. kalau x silap aku la, owen injured mase world cup tahun 2006, mase lawan ngan sweden. 2008 owen buat comeback, dia jadi kapten utk newcastle united dan menjadi salah seorang penjaring terbanyak. masih berbisa lagi tu, tp mcm biasa la bila anda di pasukan yg ala2 dlm liga org x brape nak pandang. kehebatan tu x brape nak mnyerlah. tp org kate tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia x siapa yg tahu. xde angin xde ribut, tibe2 owen buat kejutan sign ngan MU dibawah pengurusan Mr Alex Ferguson, pengurus pasukan yg paling power rangers dlm dunia... dan sekarang Micheal Owen adalah milik Manchester United. bile pemain kesayangan aku berada di dalam pasukan kegemaran aku, ape aku rasa???? aku rasa gumbira, tepuk tangan...muahahaha...

***tertunggu2 bila agaknya david beckham akan kembali ke Manchester United... ^,^

2 comments:

Unknown said...

ooo..dib..ambe dok ske MO to MU..i dunno why..tp xpelah...ahhahha

widydib said...

bakpe dok suke tecer?
tecer dok suke MO ke MU?
hehe

Related Posts with Thumbnails