Friday, April 6, 2012

memory umrah : food lover

tea o ping
inilah kegemaran saya sepanjang kat sana...otw balik dari masjidil haram saya akan singgah di felda d'saji utk pekena tea o ping... 3 riyal satu..

jus buah 4 layer
inilah pertama dan terakhir saya beli. pekat gila ni...nak telan pun x dapat..huhu... 8 riyal satu..mmg berbaloi.. sampai kami nak balik x habis pun..

ais krim
ohhhh...ini juga kegemaran saya..dan yaya...dan along.. ade je jual kedai2 tepi jalan..otw balik masjid boleh je beli. mmg maveles... ade 4 jenis flavour, mangga, vanilla, cokelat, strawberi.. terbaik..:)

tea ping/ tea ais
ohh...kaler dah cantik..beli minum..aduhai susu tepung la. ikutkan tea ais adalah kegemaran tp sbb susu tepung saya kurang sikit la. 4 riyal satu...

^,^

1 comments:

miss sue said...

best nye...bile la dapat pg etek

Related Posts with Thumbnails