Monday, March 28, 2011

Shampoo Ba Wang

korang ade masalah rambut x?
rambut gugur? mudah putus, rapuh...?
ade x?
aku mmg bermasalah ngan rambut...
rambut berguguran mcm musim luruh..huhu
tp mmg serius beb rambut aku sekali gugur mmg gugur airmata aku nengok.
dah macam2 jenis shampoo aku try, tp result tetap keguguran jgk.
dah give up rase nak botak jer...lallaalala:p
sape2 ade petua nak kurangkan rambut gugur, share ler.

ade kawan aku, dia suggest suh pakai shampoo BaWang. mula2 tu saya ingat shampoo bawang. ala bawang yg masak2 tuh..kehkehkeh... rupanya nama Ba Wang..cissss.:DDD , kat watson ada shampoo ni. ada 2 jenis yg aku jumpe, yg anti-fall hair dan satu lg utk lebat hitamkan rambut. yg buat aku tertarik, ade muke jackie chan la..haha, mesti rambut akan sehebat jackie chan kan kan kan..wahahahaha.. harganya pon boleh tahan..hope berbaloi ok.


p/s: semalam baru try ni..kena tunggu result dalam seminggu kot. aku suke ngan bau dia..mcm bau ubat herba..:)

... ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails