Thursday, March 17, 2011

sedihnya ~~~~~

camne nak tulis ni ek...tengah tensen ni. x taw nak pikir ape..hari ni baru sedar hanpon kesayangan saya hilang :( ~~~~~~~~~~

saya bajet ade dalam keta, tp semalam cari2 tak jumpe. camne nak buat..korang kasi doa la k. saya mmg sayang giler ngan hanset tu..buruk je pon..dah 4 tahun guna..mmg sayang sgt2. kenangan sungguh.........

saya x pasti saya salah letak ke, saya dah jatuhkan kat mane ke, saya tertinggal lagi ke kat kedai makan mane2... i have no idea..buntu!

saya skrg dalam mood yg x boleh nak accept kenyataan ni..mane boleh hanset itu hilang dr saya. dia mesti kembali pd saya balik...uwaaaaaaaaaaa.... dan yg paling saya sayang gambar, video dalam tu. semua sweet2 memory saya...:(

sad so sad.... need space to calm myself! ^,^

4 comments:

emasdelima said...

salam..aloo...kesiannya widy...sabar je la...doa la moga ada orang yg baik hati jumpa dan pulang balik kt widy...

widydib said...

huhu...widy nak doa dapat jumpe balik hanpon tu. mintak Allah refresh balik ingatan ni..sbb rase tersalah letak n hilang...

terompahitam said...

sesungguhya, kehilangan anset yg penuh dgn pelbgai memory akn buat kite TENSEN!!!
xpe k.dibah...doa byk2 moge2 nti de insn baik hti pulngkn blik anset tu klu dorng jmpe..

widydib said...

sememangnya tensen sgt...tp redha je lah. itulah kalau ade insan yg baik hati...

Related Posts with Thumbnails