Thursday, September 30, 2010

situasi siti (bukan siti kelembai :p)

dialog yang tiada kaitan dgn yg hidup mahupun yg mati.

bos A: siti, awak dah buat permohonan untuk baiki barang rosak tu?
siti: dah, tp blm follom-up lg.
Bos A: cepat skit settle hal ni.
Siti: okay.
*bos A nampaknya amat2 memerlukan duit peruntukkan itu..kalau x dpt mau menangis nih..:p

siti called bos B.

siti: encik dpt x borang permohonan yg saya faks?
bos B: ermm..dapat. duit peruntukkan habis dah.
siti: ye ke. xpe lah..
bos B: barang tu rosak ape?
siti: saya pun x pasti, bos A saya minta tlg buatkan surat permohonan je.
bos B: kalau bos A awak nak, bagitahu dia duit peruntukkan dah habis. tp kalau awak tukar bos baru, saya akan bagi peruntukkan.
siti: aa? errr.....xpe la camtu...huhu
bos B: awak marah saya ke?
siti: eh ...tak..
bos B: bos A awak tu malas sgt. saya suruh pergi khidmat bantu pun x pergi2. malas buat kerja...
siti: huhuhu...
bos B: bagitahu camtu je pd dia...
siti: okay, terima kasih encik..

masalah skrg ape siti nak bgth bos A. confirm bos A akan tanya pasal permohonan ni. rasenyer kalau siti bgth semuanya secara detail, perang akan tercetus x? bos B x makan dek saman nih...dia redah jer. huhuhu...siti tersepit dan terselit...:ppp ^,^

1 comments:

ashie023 said...

bos B: kalau bos A awak nak, bagitahu dia duit peruntukkan dah habis. tp kalau awak tukar bos baru, saya akan bagi peruntukkan.
siti: aa? errr.....xpe la camtu...huhu

hoho....wlau camne pong bos A tu, Bos B x patut cakap camtu...cam x profesional lah...kalu dier berseloroh, xpelah..ahaha...(ni situasi kat mane ni?sape ye x pegi khidmat bantu ari tu?kueng kueng kueng)

Related Posts with Thumbnails