Saturday, September 4, 2010

Novel : Isabella



sedang bace novel ini...
beli kat PSI...rm22...
mulanya aku nk carik novel KCB, tp tertarik ngan novel ni.
bile bace, aku rase makin dekat dengan Allah SWT...
tiada agama didunia ini yg benar dan suci melainkan ISLAM.
tp pembacaan kali ni agak mencabar jgk, ini kisah benar yg berlaku. ISABELLA anak ketua paderi yg taat pd agama kristian dan kitab injil tp semakin lame dia mendalami agama yg dianutinya semakin dia goyah...dan apabila dia mempelajari alqoran, pintu hati dia terbuka tuk mendekati islam dan dia temui cahaya keimanan...
aku suggestkan korang try bace novel ni...kita akan pelajari ape perbezaan ISLAM dan KRISTIAN... ^,^

4 comments:

ieja said...

assalammualaikum...

ieja nak tanye lah,kat mana kamu beli novel ne...ieja memang tengah carik novel ne...baca kat un9 macam tak puas....nak gak baca bukunya....
cari kat kedai buku takde....

tq

widydib said...

owh...buku ni saya beli kat pustaka seri intan dungun... ieja ni asal mane?
tp kalau ieja nak..saya boleh poskan novel ni tuk ieja bace? bg alamt jer..

aafiq.anwar said...

cari kat popular ada... baru next week bli... baca online mmg tak puas... buku yang amat menarik...

mxypltk said...

Salam justwidydib,

Bolehkah saudari tengok adakah nama Abdullah Hussain sebagai penterjemah.

SN Abdullah Hussain pernah terjemah buku sama pada tahun 1988 yang lalu. Saya ingin tahu apakah ini buku yang sama; cuma diterbitkan kembali.

Abdul Hakim

Related Posts with Thumbnails