Sunday, November 28, 2010

Filem Ngangkung : 10 juta....

hahaha....jom gelak..
korang jgn risau..melabur rm8, berbaloi punya.
pergi la tonton ngangkung di pawagam berdekatan anda....wahhh promote terlebih sudaaa...:p

semalam saya pergi tengok cerita ngangkung setelah didesak oleh sepupu2 bawah umur ni...mereka nak sgt tgk cerita ni, sbb trailer dia pun dah gempak kan...semua dah tertarik. harry porter...lupakan...wakakaka... kitaorg tgk cerita ni kat mesra mall, tayangan pukul 7.15pm, lepas solat maghrib terus masuk panggung. x sempat nak makan, perut lapar jgk tp belasah je lah...popcorn pun x sempat nak beli..huhu... best giler cerita ni, korang nampak title n3 ni....ngankung 10juta..hahaha... first time aku tgk cerita melayu panggung fullhouse...ngeh3... mmg terhibur..kitaorg dah gelak mcm langsuir kot..pecah perut, lawak tahap gaban. seram, lawak, sedih, lucah pun adooo...haha. pesanan aku, pakwe makwe x sesuai kot tgk cerita ni sbb nak gelak kena kaver2...muahahaha,,,x sesuaiiiii gitu...:p

p/s: utamakan filem melayu...filem kita!!! :)

with love, widy =) ^,^

2 comments:

Bidasari said...

testing..1..2...3..haha

~aishah♥ said...

btul tu.. aku g tgok dgn mr bf.. pastu tgelak yg mmg xd cover2 pnye.. bantai je gelak sbb x tahan.. hahahaha..

Related Posts with Thumbnails