Wednesday, April 14, 2010

Alif Tersingkir Debaran 4

saya tidak kecewa dia tersingkir tapi saya rase terkilan...wahh..haha. erm..dah tersingkir kire dah nasib. cume aku nak sgt dgr si alif ni nyanyi lagu ape2 pun tp guna tone suara yg lain dr kebiasaan. aku rase itu bukan tone sebenar alif, dia boleh ubah sbb suara dia cakap lain then tetibe bile dia nyanyi..hambekk ko...lain plak. ish3... xpe lah alif, at least ko dah catat sejarah sebagai pelajar ke-4 tersingkir!


"Sesuatu yang tak disangka
Seringkali mendatangi kita
Itukah suratan dalam kehidupan
Atau hanya satu kebetulan..."
^,^

2 comments:

fabulous.farah said...

kan..sebab die ade bakat..tapi tu lah.sebab kita tak mengundi=p

widydib said...

kita undi adira n shahir jer...haha

Related Posts with Thumbnails